Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Λόγια...

'Φτάνει λόγια, μεγάλα, ψεύτικα. Θέλουμε έργα. Θέλω να το δω, να το ζήσω. Αρκετά άκουσα.'... Μοτό της εποχής. Το λένε για τους πολιτικούς, τις σχέσεις, την εκκλησία, τον κόσμο... Παράξενο. Θέλουμε έργα αλλά ρωτάμε 'Μ'αγαπάς?'. Θέλουμε έργα αλλά διαβάζουμε βιβλία. Θέλουμε έργα αλλά ακούμε παραμύθια. Θέλουμε έργα αλλά απολαμβάνουμε στιχάκια σαλεμένων εραστών και μουσικές αλλοπρόσαλλων συνθετών. Θέλουμε έργα αλλά λατρεύουμε τα όμορφα ψέματα... Θέλουμε έργα αλλά εμείς καθόμαστε και περιμένουμε... Άκου την ανάσα μου. Δες την καρδιά μου... Νοιώσε τη ψυχή μου... Γεύσου το φιλί μου... Άγγιξε το μυαλό μου... Μυρίσου το κορμί μου... Έλα... Ζήσε ... με...

2 σχόλια:

Creep είπε...

Μα ποιός θέλει να δει την αλήθεια κατάμουτρα; Όλοι μας καταφεύγουμε σε ιστορίες και αυτοαποκαλούμαστε ρομαντικοί...
Καλή συνέχεια. :)

Emperor είπε...

Επίσης... :-)