Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Συγγνώμη...

Νοιώθω εγκληματίας... Νοιώθω να εκμεταλλεύομαι τις αδυναμίες των άλλων, μόνο και μόνο γιατί ξέρω ότι είναι αδυναμίες, διότι ξέρω τον τρόπο, διότι ξέρω πως με το να δηλώσω ότι ξέρω τι κάνω και τι συμβαίνει δεν αρκεί γιατί ποτέ δεν ακούν. Διότι ξέρω πως μπορώ να αγγίξω, να σαγηνέψω, να κατακτήσω... Μπορώ να ξυπνήσω το πάθος, τον πόθο, τον έρωτα, την ελπίδα... Αυτή είναι που με κάνει να νοιώθω εγκληματίας... Είναι σα να παίζω μ'ένα παιδί και προσπαθώ να το κάνω να σκεφτεί και να παίξει σαν εμένα. Και αποποιούμαι ευθύνης επειδή προειδοποίησα, μίλησα... Μα δεν είναι αρκετό... Ο δυνατός πρέπει να κάνει πίσω... Πρέπει να προσπαθεί να βρίσκει αντιπάλους και συντρόφους της ίδιας δυναμικότητας... Και γω δεν τό'κανα. Άφησα ελεύθερα όλα τα ένστικτά μου να χρησιμοποιήσουν όλα τα όπλα που διαθέτω. Βλέμμα, χαμόγελο, γλυκύτητα, τρυφερότητα, ερωτισμό, διάβασμα ψυχής, μυαλού, ενστίκτου, όλα επιδέξια... Δεν έκανα κράτει. Έμενα στο τι έδινα και στο τι ήθελα και απλά δεν έπαιρνα ότι περισσότερο μου προσφερόταν, χωρίς ποτέ να σταματήσω να δίνω απ'τη στιγμή που ότι έδινα γεννούσαν όλα αυτά που έπαιρνα και όλα αυτά που δεν έπαιρνα... Δεν είπα ψέματα. Ένοιωθα κάθε χάδι, κάθε φιλί, κάθε αγκαλιά που έδινα. Στο μυαλό μου είναι πολύ ξεκάθαρες οι έννοιες της αγάπης, του έρωτα, του ενστίκτου, της ψυχής, του μυαλού, της οποιασδήποτε σχέσης... Ποτέ όμως δεν έλαβα σοβαρά υπ'όψιν το πως είναι αυτά συνδεδεμένα στο μυαλό και στην ψυχή των άλλων. Και τους ξύπνησα τον έρωτα, το πάθος, την ελπίδα... Δε μ'ενδιαφέρει αν το κάνουν κι'άλλοι αβασάνιστα. Μ'ενδιαφέρει το τι έκανα εγώ... Και μ'αυτά προκάλεσα τον πόνο. Δεν έχει σημασία πως δεν τό'θελα... Δεν έχει σημασία πως προειδοποίησα, πως ανέλυσα, πως προσπάθησα με λόγια να εξηγήσω πως είμαι σταθμός όχι προορισμός. Σημασία έχει πως προκάλεσα τον πόνο. Το 'Σ'αγαπώ' τό'πα ελάχιστες φορές στη ζωή μου. Και το εννοούσα κάθε φορά... Το συγγνώμη ακόμα λιγότερες. Και το εννοούσα κι'αυτό. Όπως και τώρα. Συγγνώμη... Ο Αυτοκράτορας πρέπει να σιωπήσει για λίγο καιρό. Να αυτοτιμωρηθεί. Να αυτοφυλακιστεί. Ελπίζοντας πως θα εξαγνιστεί... Συγγνώμη...

1 σχόλιο:

Bουλα. είπε...

εγω πάντως επειδή σ αγαπώ και οχι τιποτε άλλο...
εχω ενα πολύ καλό γιατρό...
φιλαράκι δικό μου βρε....
αν θες...θα κάνει οτι μπορεί για σένα...
σματς σμουτς Σαμψών_ακι μου
και μη ξεχνάς τα χάπια σου..

:P