Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

Οι πουτάνες, οι τσούλες, η κοινωνία και τα χάλια μας...



Ποια η διαφορά της πουτάνας απ'τη τσούλα? Η πουτάνα πάει μ'όλους, η τσούλα μ'όλους εκτός από σένα (η βασική διαφορά της πληρωμής παροχής των υπηρεσιών της δεν ισχύει σε μια σάπια κοινωνία)

Αυτές τις μέρες ο κόσμος ασχολείται με δύο κυρίως θέματα, εκτός απ'τα γνωστά, δηλαδή τα μουνιά, τις πούτσες, τους χαμένους έρωτες, τα λεφτά, το μνημόνιο και τις τρίχες του. Αυτά λοιπόν τα καινούρια θέματα είναι οι εκλογές και η δημοσίευση της φωτογραφίας της πουτάνας πού'χει AIDS. Για τις εκλογές θα τα πούμε το Σάββατο. Τώρα θ'ασχοληθούμε με τη μαλακία που ασχολείτε όλος ο κόσμος. Όχι την πουτάνα που έχει AIDS, όχι την πόρνη που έχει AIDS, όχι τη γυναίκα που έχει AIDS, όχι την αλλοδαπή που έχει AIDS και ήρθε σε ξένο τόπο για να βρει μια καλύτερη μοίρα, όχι τον άνθρωπο που αν ήξερε ότι έχει AIDS τότε απλά δολοφονούσε άλλους ανθρώπους και που προκάλεσε επιδημία (το μόνο που συμφώνησα ψες με το Νίκο Γκαραβέλα, αν και συνήθως συμφωνώ σχεδόν σ'όλα), όχι λοιπόν μ'όλα αυτά αλλά με τη δημοσίευση της φωτογραφίας μιας πουτάνας που μετάδωσε το AIDS σε άγνωστο αριθμό Ελλήνων...

Λογικά θά'πρεπε ν'αρχίσω με ερωτήματα όπως γιατί το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου δεν είναι κατοχυρωμένο, γιατί οι πόρνες, πολυτελείας και μη, δεν πληρώνουν ένσημα, δεν έχουν συντεχνία, δεν έχουν πρότυπα ISO, δεν έχουν ιατροφαρμεκευτική περίθαλψη κλπ, αλλά ποιος χέστηκε γι'αυτά. Μετά θά'πρεπε να συνεχίσω προσπαθώντας να ανακαλύψω γιατί μια γυναίκα καταφεύγει στην πορνεία αντί ας πούμε στην επαιτεία για να βγάλει τα προς το ζην ή τα προς το ευ ζην της, αναλύοντας την αγορά άρα την προσφορά και τη ζήτηση, προσπαθώντας πλέον να ερμηνεύσω την επιθυμία των αντρών κυρίως (αφού υπάρχουν και πόρνοι για την ανάλογη κάλυψη των γυναικείων αναγκών) και την ανάγκη να πάνε να πληρώσουν για να γαμήσουν, ειδικά σήμερα που ξοδεύεσαι όσο δεν πάει άμα είσαι παντρεμένος (άρα γιατί να μην πηδάς αυτό που πληρώνεις έτσι κι'αλλοιώς) και απ'την άλλη είναι τόσο εύκολο να γαμήσεις χωρίς να πληρώσεις ούτε ευρώ (εκτός ίσως απ'τη γρήγορη σύνδεση του ίντερνετ αν η γνωριμία θα γίνει μέσω facebook ή twitter ή τον καφέ σου ή το ποτό σου αν η γνωριμία θα γίνει σε καφέ ή κλαμπ, ενώ στη δουλειά για παράδειγμα είναι εντελώς δωρεάν). Και θά'πρεπε να τελειώσω προσπαθώντας ν'ανακαλύψω ποιο το ποσοστό κινδύνου εξάπλωσης του ιού από παντρεμένους που πήγαν μαζί τους μέσω των γυναικών τους, βγάζοντας λανθασμένα συμπεράσματα όπως για παράδειγμα πως για να πηγαίνει ο άλλος στις πουτάνες σημαίνει δε γαμά τη γυναίκα του άρα δεν υπάρχει κίνδυνος, έστω κι'αν αυτή αφού δεν τη γαμά αυτός πηδιέται μ'άλλους που μάλλον δεν πήγαν με τις πουτάνες αφού γαμάνε αυτήν, ή επίσης πως ακόμα κι'αν την γαμά δεν τον ικανοποιεί σε διάφορα άρα είναι ξενέρωτη άρα δεν την γαμάει άλλος αφού μάλλον δεν ελκύει κανένα, άρα ακόμα κι'να της το μεταδώσει θα μείνει μεταξύ τους. Αλλά και πάλι ποιος χέστηκε για όλα αυτά...

Οπότε ερχόμαστε στο φλέγον θέμα. Γιατί να στιγματιστεί μια γυναίκα, ανεξάρτητα αν είναι πόρνη ή όχι, επειδή έχει AIDS και έσπειρε τον θάνατο σε μια πόλη, είτε εις γνώσιν της είτε όχι, με τη δημοσίευση της φωτογραφίας της. Και γιατί, αυτό κι'αν είναι παλαβό για μένα, να μην δημοσιευτούν και οι φωτογραφίες των διάφορων κατά καιρούς παιδεραστών που συλλαμβάνονται, ή ακόμα και των 3 τόσο χιλιάδων ανδρών που πήγαν μαζί της (και τώρα που ανακάλυψαν άλλες 5, των 15 χιλιάδων αντρών). Και πώς μπορώ τώρα να πω σε κάποιον που σκέφτεται έτσι πως αφού ήταν τόσο αφελείς οι τόσες χιλιάδες άντρες που πήγαν μαζί τους, θα είναι το ίδιο αφελείς για να πουν 'δεν είναι γι'αυτήν που πήγαμε εμείς που λέει, θά'ναι γι'άλλη' και μόνο αν δουν τη φωτογραφία της ίσως μπουν στον κόπο να κάνουν εξετάσεις. Εκτός αυτού, αν δημοσιοποιείται η φωτό ενός εν ψυχρώ ή εξ αμελείας δολοφόνου, μήπως δεν είναι η ίδια περίπτωση ακριβώς, με διαφορετικό απλά μέσο?

Και τώρα πάμε στις φωτό και τα ονόματα των παιδεραστών. Ας πούμε ότι δημοσιοποιούνται κι'αυτές. Σας ρωτώ. Για σας τι διαφορά θα κάνει? Ή για σας τι διαφορά έκανε που δημοσιεύτηκε μια φωτό άγνωστης γυναίκας που δουλεύει σαν πόρνη και έχει AIDS? Κεντρίζει το αίσθημα δικαιοσύνης που έχετε στα σώψυχά σας? Άλλη μαλακία ν'ακούσω να μ'αρέσει έχετε? Κι'αν δεν σκέφτεσται τα παιδιά του παιδεραστή που θα υποφέρουν μια ζωή και θα πρέπει να φύγουν όσο πιο μακρυά γίνεται, δεν σκέφτεσται τα παιδιά θύματά του που όλοι θα τους βλέπουν και θα τους συμπεριφέρονται από παράξενα μέχρι και υποτιμητικά? Μπορείτε να σκεφτείτε πως περίπου συμπεριφέρεστε σαν τους θεατές στην αρένα φωνάζοντας υπέρ ή κατά του μονομάχου αναλόγως της καύλας τους?

Προσωπικά είμαι ενάντια στη δημοσιοποίηση φωτογραφιών, ακόμα κι'ονομάτων αλλά τις θεωρώ αναγκαίο κακό όταν είναι για προστασία και ενημέρωση, φτάνει να υπάρχει πραγματικό όφελος κι'όχι απλή ικανοποίηση της ματαιοδοξίας του κόσμου. Ζούμε σε μια σάπια κοινωνία που όπως είπα και παλιά της αρέσει να κρίνει και να κατακρίνει χωρίς να κρίνεται, να είναι ενάντια στον πράττοντα κι'όχι στην πράξη, να κάθεται και να περιμένει το θαύμα, απλά κατηγορώντας τους πάντες και τα πάντα για την κατάντια της. Είμαστε η κοινωνία που κατηγορεί ότι δε μπορεί να κάνει κι'όχι ότι δεν πρέπει να γίνεται, ψηφίζει κάποιον απλά για να μη βγει ο άλλος, δεν ξέρει που πάει και τι κάνει, και το πιο σημαντικό είναι το να είναι ο καθ'ένας πιο πλούσιος και πιο γαμιάς (και γαμιόλα) απ'τον άλλο. Όλοι έχουμε άποψη, όλοι είμαστε ξερόλες κι'όλοι οι άλλοι είναι καλοί αν συμφωνούν μαζί μας. Μ'αυτά τα μυαλά θα πάμε για εκλογές, ναι? Αυτό στο επόμενο.

Προς το παρόν να θυμάστε. Νά'χετε πάντα προφυλακτικά μαζί σας και να τα χρησιμοποιείτε, ακόμα κι'αν πηδάτε τη γυναίκα του γείτονα που την ξέρετε, ακόμα κι'αν πηδάτε τη γυναίκα σας. Δεν ξέρετε ποιος άλλος μπορεί να την πηδά. Κι'αν δεν είστε αιμοδότες, κάντε και μια εξέταση για σεξουαλικά νοσήματα καλού κακού...

Δεν υπάρχουν σχόλια: