Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Έλληνες...



Είμαι ιδιότροπος, παράξενος κι'όλα τα υπόλοιπα αρνητικά που μπορείς να βρεις για τον τρόπο που συμπεριφέρεται κάποιος στις σχέσεις του με τους υπόλοιπους ανθρώπους. Δυστυχώς κάποιες επιστημονικές διαπιστώσεις που τόλμησα να υποβληθώ σε εξετάσεις για να τις αποκτήσω με χειροτέρεψαν. Γι'αυτό και γενικά δε με βλέπετε να γράφω ή να μιλώ για κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, ανθρωπιστικά και θρησκευτικά θέματα, παρά μόνο για συναισθήματα, έρωτες κλπ. Όμως κάποιες φορές απλά μου τη σπάει. Ή καλύτερα μου τη σπάνε. Διάφοροι. Γνωστοί και άγνωστοι. Και δυστυχώς, όλοι μου το λένε, πάντα έχω τον τρόπο, σωστά ή λανθασμένα δεν έχει σημασία, να αναλύω και να συμπεραίνω με τη δική μου σφραγίδα.

Βλέποντας αυτό το βιντεάκι, και λαμβάνοντας υπ'όψιν όλα αυτά που τέκτονται στην σημερινή κοινωνία, καθώς και ένα σωρό αναρτήσεις στο facebook, στα bloggs, ότι παίζεται στην τηλεόραση κι'ότι συζητιέται στις παρέες, βγαίνω απ'το καβούκι μου και αποφασίζω να γράψω και για κάτι άλλο. Επειδή είναι ωραίο να ζεις με το συναίσθημα αλλά είναι χάλι να ζεις σαν παλαβιάρης. Και παλαβιάρης δεν είναι αυτός που είναι βλάκας, ούτε αυτός που είναι έξυπνος αλλά κάνει τον βλάκα. Είναι αυτός που νομίζει πως τα ξέρει όλα, που παλεύει νομίζει για το δίκαιο και το σωστό αλλά σε τελική ανάλυση τον ενδιαφέρει ο εαυτούλης του μόνο.

Αυτή λοιπόν την εποχή είναι σε έξαρση η οικονομική εξαθλίωση των κυβερνήσεων, το τονίζω αυτό, των κυβερνήσεων των χωρών όπως η Ελλάδα, η Κύπρος, η Ιρλανδία, η Ισπανία, η Πορτογαλλία και η Ιταλία. Όχι οι χώρες, γιατί μια χαρά είναι οι χώρες και αρκετοί απ'τους κατοίκους της, με καταθέσεις στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Σκέφτηκε ποτέ κανείς τι κοινό έχουν αυτές οι χώρες? Μάλλον όχι. Κι'αν κάποιοι σκέφτηκαν θα είπαν δυνατό τραπεζικό σύστημα, ωχαδελφισμό, μετανάστες, κακές κυβερνήσεις, με πολιτικούς ηλίθιους ή/και απατεώνες. Και έχουν κι'απόλυτο δίκηο. Αλλά επίσης είναι σε έξαρση το μίσος για τους μετανάστες/αλλοδαπούς, καθώς και ο αντιχριστιανισμός. Μοτό όπως το 'Εγώ δεν είμαι Χριστιανός, είμαι Έλληνας' ακούγονται κι'ακούγονται κι'ωραία. Ειδικά όταν μεγαλώνει η αγανάκτηση βλέποντας τον κλήρο να ασχολείται με επιχειρήσεις και την πολιτική κι'όχι με το ποίμνιό του.

Πριν 40 χρόνια ο Henry Kissinger, υπουργός εξωτερικών των Η.Π.Α. ήταν ξεκάθαρος. Ο μόνος τρόπος να υποτάξουμε τους Έλληνες είναι να τους αποκόψουμε απ'τα πιστεύω τους, απ'τα ήθη και τα έθιμά τους, απ'τις παραδόσεις τους, απ'τις ρίζες τους. Και από τότε άρχισε την εργολαβία. Σήμερα βλέπουμε πως προχωράνε πολύ καλά στο έργο τους. Παρά το ότι ακόμα διατηρούμαστε αρκετά. Αν τώρα κοιτάξουμε και στις υπόλοιπες χώρες που κινδυνεύουν, βλέπουμε περίπου το ίδιο έργο. Και επιμένουμε να ξεχνάμε την αλήθεια και τα γεγονότα, του τότε και του σήμερα.

Αυτό το βιντεάκι λοιπόν λέει μια αλήθεια. Οι Έλληνες ήταν οι μόνοι που είχαν τον Ένα Θεό στην ψυχή τους. Εδώ είχε στηριχτεί και ο Απόστολος Παύλος για να μεταδώσει τον Χριστιανισμό στην Ελλάδα. Στον 13 Άγνωστο Θεό. Καθόλου τυχαίο που ο Χριστός ήρθε στον κόσμο όταν η Ελληνική γλώσσα ήταν η πιο διαδεδομένη, περισσότερο κι'απ'τη Ρωμαϊκή, κι'ας ήταν οι Ρωμαίοι κυρίαρχοι του κόσμου. Κι'αυτοί όπως θα θυμάστε στον Ελληνικό πολιτισμό στηρίκτηκαν, εξ'ού και δεν υπάρχει Ρωμαϊκός πολιτισμός αλλά Ελληνορωμαϊκός. Εξ'ού και Ορθόδοξοι Χριστιανοί είναι μόνο οι Βαλκάνιοι και οι Ρώσσοι και οι υπόλοιποι Ορθόδοξοι στον κόσμο κι'όχι οι Έλληνες. Οι Έλληνες είναι Ελληνορθόδοξοι. Οπότε συμφωνώ εν μέρει με το 'Δεν είμαι Χριστιανός επειδή είμαι Έλληνας' καθαρά επειδή απαραίτητη προϋπόθεση για νά'σαι Έλληνας είναι να είσαι Χριστιανός. Ελληνορθόδοξος Χριστιανός. Όταν λοιπόν δηλώνεις Έλληνας αυτόματα δηλώνεις και Ελληνορθόδοξος Χριστιανός. Κι'αν δεν θες να είσαι το δεύτερο τότε μην καταχράσαι τον Ελληνισμό γιατί δεν είσαι ούτε Έλληνας. Να δηλώνεις απλά 'Άνεθνος'. Γιατί μπορείς να είσαι Κύπριος και Ελλαδίτης, στην ίδια μοίρα με τους αλλοδαπούς που κάποιοι μισάνε, αλλά δεν είσαι Έλληνας. Και μπορεί να μένεις στη Νικαράγουα και στη Νιγηρία αλλά νά'σαι Έλληνας. Κι'ας είσαι μαύρος.

Το κοινό λοιπόν που έχουν οι πιο πάνω χώρες είναι πως έχουν ακόμα πολύ στενούς δεσμούς με τη θρησκεία τους, πως είναι θρησκευόμενοι λαοί. Με άθρησκους πολιτικούς. Τους οποίους όμως αυτοί επέλεξαν. Πως αλλάζει αυτό το πράγμα? Ξεκινώντας από ένα απλό πράγμα. Την αλληλεγγύη. Αυτοί τη στιγμή άνθρωποι πεινάνε. Αλλά κάποιοι έχουν αρκετά. Κάνοντας λοιπόν μικρά ταμεία ανά ενορία, κοινότητα, πόλη να τους βοηθήσουν τουλάχιστο στα απαραίτητα. Δείχνοντας πόσο ενωμένοι είναι σα λαοί κι'όχι πολεμώντας ο καθ'ένας για το τομάρι του. Και στις επόμενες εκλογές, μέσα απ'την επαφή μεταξύ τους, θα ξέρουν πλέον ποιοι αξίζουν να είναι ηγέτες τους. Και θα τους ενθαρρύνουν γι'αυτό.

Δύσκολο? Σίγουρα. Μεγάλα ωραία λόγια? Ναι. Λένε πως ξέρω να χειρίζομαι καλά τα λόγια και τα συναισθήματα. Εγώ τι θα κάνω? Τώρα θα πάω να μαγειρέψω. Είμαι πραγματιστής μου λένε, και ωμός μέχρι αηδίας. Εσείς? Απλά σκεφτείτε. Είμαστε στην παρακμή. Στο χέρι μας είναι η ανάκαμψη πριν έρθουν οι Ρωμαίοι και μας κατακτήσουν. Γιατί τώρα δεν θα λέγονται Ρωμαίοι. Θα είναι ο καινούριος άξονας. Γερμανία, Αγγλία, Αμερική. Για το Σαρκοζί μην ανησυχείτε. Είναι πυροτέχνημα.

4 σχόλια:

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Τελικά είσαι καλός και στα μη "ρομαντικά" ή "συναισθηματικά" κείμενα...

Καλημέρα

Emperor είπε...

Γενικά είμαι καλός δηλαδή! Καλημέρα! :-)

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Εμένα πάντως μ'αρέσεις....

Καλημερα Αυτοκράτορα!

Emperor είπε...

Και σε μένα αρέσεις. Και το ποστ σου για τον Τοτό ήταν η αρχική έμπνευση για το 'Μετά τα 40'...