Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Λείπεις...

Διάβαζα προχθές ένα άρθρο για τα likes στο facebook. Ένα νέο είδος flirt. 'Λείπεις', 'Μου λείπεις', 'Δεν σε βλέπω στη σελίδα μου', 'Εξαφανίστηκες'... Τι μπορεί να λείπει αλήθεια σε μια γυναίκα? Ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά, ένα φιλί, ένας οργασμός, ένας άντρας, ο άντρας που της προσφέρει αυτά? Λείπει πραγματικά ή απλά είναι ο φόβος πως θα τα χάσει αυτά, ή ακόμα χειρότερα πως τα δίνει και σ'άλλη ή σε άλλη? Λείπει το συγκεκριμένο άτομο ή απλά ένα άτομο που τυγχάνει αυτή τη στιγμή να είναι συγκεκριμένο? Τι μπορεί να λείπει σ'έναν άνδρα? Μια γυναίκα, ο οργασμός που του δίνει, ο οργασμός που της δίνει, η αγκαλιά που της δίνει, η ζεστασιά που της δίνει? Λείπει? Δηλαδή δεν είναι ολοκληρωμένοι σαν άνθρωποι? Κι'αν έχουν κάποια επαφή πόσο είναι η αρκετή, πόσο η λίγη και πόσο η πολύ, η στενή? Και λείπει μόνο αυτός ή αυτή ή λείπει και αυτός ή και αυτή? Και μπορεί να λείπει κάποιος που ποτέ δεν είναι εκεί, που είναι μακρυά, που η επαφή είναι λεπτά μέχρι και κάποιες ώρες εξ αποστάσεως? Και λείπει από που? Απ'την καρδιά, το μυαλό, το κορμί? Κι'αν νταλαβερίζεσαι με πολλές ή πολλούς μπορεί να σου λείπει κάποια ή κάποιος? Μου λείπετε? Μου λείπεις? Σου λείπω? Σας λείπω? Μήπως τελικά μου λείπω και σας λείπετε? Παράξενο έ? Να είσαι κοντά σε κάποιον, ή έστω μακρυά αλλά διαθέσιμος, ή να λείπεις σε κάποιον, και όμως, εσύ να μην είσαι ποτέ κοντά σε σένα. Σε τελική ανάλυση όλα είναι θέμα αντίληψης και σχέσης. Είτε εξ'αποστάσεως είτε εκ του σύνεγγυς, είτε εξ επαφής. Δεν έχει σημασία αν σε θέλουν χίλιες, αν σε φλερτάρουν χίλιοι. Ούτε καν αν κάνουν καλύτερο σεξ. Σημασία έχει ποιο πρόσωπο έχει αποφασίσει το μυαλό σου, με βάση τους κτύπους της καρδιάς σου και τα ρίγη του σώματός σου πως θες να είναι εκεί, δίπλα σου, πάνω σου, μέσα σου. Ποιο άτομο σε κάνει να νοιώθεις σημαντικός ή σημαντική, ζωντανός/η. Έστω κι'αν αλλάζεις κάθε βράδυ κορμιά, έστω κι'αν κάθε πρωί νέες περιπέτειες σε περιμένουν ή τις δημιουργείς. Σου λείπω? Όχι. Είμαι πλέον μέρος της ζωής σου. Σε έκανα να νοιώσεις διαφορετικά. Είμαι εκεί κι'ας λείπω. Είμαι μέσα σου. Κι'αν αύριο σε γεμίσει κάποιος άλλος, σε μια γωνιά της καρδιάς σου θα γράφει τ'όνομά μου. Κι'ένα βογγητό σου θα σου θυμίζει εμένα. Γιατί είμαι πλέον πάντα εδώ. Κι'εκεί. Όπως και συ...

3 σχόλια:

Anael είπε...

τι αισθήματα ξυπνάς..

Emperor είπε...

Καλημέρα Anael... Ξυπνώ ή δημιουργώ? :-)

Ανώνυμος είπε...

Νομιζω οτι θα πρεπει ν αντιστεψω το ερωτημα.
Αληθεια, τι θα πρεπει να λειπει σ εναν αντρα, ωστε να θελει καθε μερα κι απο αλλη γυναικα να βρεθει διπλα του? Να θελει να επιλεγει εκεινος το πως και το ποτε θα συνομιλησει η οτι αλλο...
Τι ειναι αυτο που προσπαθει ν αποφυγει? Συναισθηματικη δεσμευση για εκεινον η για εκεινη?
Τι ειναι αυτο που επιζητα, επιβεβαιωση του ανδρισμου του? Και ποιος θα κρινει, πια ειναι πιο ολοκληρωμενη προσωπικοτητα?
Αυτος που εχει την προθεση να δωσει, η αυτος που θελει να παρει μην υπολογιζοντας τον αλλον και προστατευοντας μονον τον εαυτο του?
Πολλα τα ερωτηματικα και καποτε θα πρεπει να λειτουργησουν οι ανθρωποι, οχι με γνωμονα το ατομικο τους γιγνεσθαι αλλα με σκεψη πως μπορουν να κανουν και τους αλλους ευτυχισμενους.......
Και ισως να πρεπει αντι να ψαχνουν να βρουν τι λειπει στους αλλους, να κοιταξουν μεσα τους να δουν τι πραγματικα λειπει σ εκεινους...