Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Σκληρά...



Παλιά φοβόμουνα μήπως χάσω φίλους, φίλες, τους δικούς μου... Φοβόμουνα και την απόρριψη, που είχα πάρει αρκετή, και το θάνατο. Σιγά σιγά, χάνοντας φίλους και γνωστούς, είτε από απόρριψη είτε από θάνατο, συνήθισα. Φυσικά στην αρχή ένοιωθα άσχημα για τις απορρίψεις. Ένοιωθα πως εγώ φταίω. Στο τέλος διαπίστωσα πως όσοι έφευγαν ήταν αυτοί που θά'πρεπε απ'την αρχή να μην είχα για φίλους ή να τους έδιωχνα πρώτος. Όσο για το θάνατο, τον βλέπω σα λύτρωση. Από τότε έγινα πιο θρασύς, πιο αναιδής, πιο ωμός, πιο απλός. Γιατί τελικά χάνω όλα τα ψεύτικα, άρα τίποτα. Όλα όσα υποκρίνονται στα λόγια ενώ δείχνουν άλλα. Και όσα πραγματικά θα κρατούσαν μια στιγμή, 11 λεπτά. Αναλώσιμα και εύκολα αντικαταστάσιμα. Γιατί αν αρέσεις ενώ είσαι άσχημος, θ'αρέσεις και ενώ είσαι καλός. Ενώ με το νά'σαι καλός δε σημαίνει πως είσαι καλός. Θα μου πεις κι'εκείνες που είχες στην καρδιά και δε μιλάτε πια? Κάποιες ακόμα είναι εκεί. Μέρος της ζωής μου, της καρδιάς μου. Οι υπόλοιπες απλώς κρατούσαν ένα χώρο που δεν έπρεπε. Και ποιος το κρίνει αυτό? Ο χρόνος. Το μυαλό βλέπεις τίποτα δεν ξεχνά. Ακόμα κι'αν το υποχρεώσεις. Όσες λοιπόν άξιζαν, έμειναν στο μυαλό ευχάριστα, και στην καρδιά. Όσες δεν άξιζαν, απλά δεν υπάρχουν πλέον. Ή υπάρχουν σαν ανάμνηση αν το επιδιώξω. Αλλά συνεχίζω να μη διαγράφω απ'τη ζωή μου. Αν αξίζω όσο λένε όσοι λένε, τότε πρέπει να προσπαθήσουν να με κερδίσουν, να μ'αντέξουν, να μ'ανεχτούν. Και να μην προσπαθούν να περάσουν το δικό τους. Έχω πληρώσει πολλά τιμήματα για νά'μαι ελεύθερος. Και εδώ θα είμαι αν μ'αρέσει. Κι'αν σε θέλω εδώ θα στο πω, και θα στο δείξω, και θα ξέρεις ακριβώς πώς θά'σαι και πως σε θέλω. Κι'αν θέλω λίγο δεν θέλω παραπάνω. Κι'αν τα θέλω όλα δεν θέλω λιγότερο. Μη ξεχνάς η καρδιά μου είναι μια χειροβομβίδα. Ασφάλεια υπάρχει. Μην τη ζορίσεις. Θα εκραγεί. Το μυαλό μου? Ένας πυρηνικός αντιδραστήρας. Με θες? Μην το προκαλέσεις. Δεν είμαι ένα πράγμα. Είμαι ένα σύνολο. Που μπορεί να δώσει ένα μέρος, ένα όλο, τίποτα. Σα μικρό ανώριμο παιδί ακούγομαι έ? Σόρρυ. Δεν είμαι άλλος. Είμαι εγώ. Άλλωστε γι'αυτό είσαι εδώ. Επειδή είμαι εγώ. Αν νομίζεις πως έκανες λάθος διόρθωσέ το. Φύγε. Αν όχι. Έλα. Όπως σε θέλω. Όπως μπορείς να είσαι για να μ'αρέσεις. Όπως μ'άρεσες. Όπως μ'αξίζεις. Για νά'μαι αυτός που σ'αξίζει. Φίλος, εραστής, έρωτας, αγάπη, το είναι σου, εγώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: