Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Στο δικό μου κόσμο...

Στο δικό μου κόσμο οι γυναίκες είναι ωραίες... Επειδή ένας άντρας, ή πολλοί, ή τα παιδιά τους τις κάνουν να νοιώθουν ωραία. Αυτές δε που νοιώθουν ωραίες είναι άσχημες γιατί δεν ενδιαφέρουν τους άντρες, ούτε και τα παιδιά τους... Στο δικό μου κόσμο όταν διακρίνεις κάποιον να έχει κατά τη γνώμη σου πρόβλημα, λύπη, απαισιοδοξία, τον πλησιάζεις και του μιλάς. Κι'αν σου φερθεί επιθετικά κι'άσχημα απλά είσαι σίγουρος πως έχεις δίκηο και τον αφήνεις. Χαμένο χαρτί, κι'ας συμπεριφέρθηκε έτσι επειδή κανείς μέχρι τότε δεν του συμπεριφέρθηκε όπως εσύ... Στο δικό μου κόσμο, οι άντρες είναι ωραίοι επειδή μια γυναίκα, ή πολλές, τους κάνουν να νοιώθουν ωραία γι'αυτά που της/τους προσφέρουν. Και χαρούμενοι επειδή οι φίλοι τους τους θεωρούν σημαντικούς γι'αυτούς, λίγοι ή πολλοί, και τα παιδιά νοιώθουν ωραία και ευτυχισμένα κοντά τους. Και είναι άσχημοι όταν δε μπορούν να κάνουν μια γυναίκα να νοιώσει ωραία και ένα φίλο να νοιώσει σημαντικός κι'ένα παιδί να χαμογελάσει... Στο δικό μου κόσμο όλα συμβαίνουν λίγο διαφορετικά. Ακόμα κι'οι σχέσεις, ακόμα κι'οι χωρισμοί... Ίσως άλλη φορά σας πω κι'άλλα για το δικό μου κόσμο. Το δικό μου χαμένο κόσμο...

3 σχόλια:

Anael είπε...

τελικά δεν υπάρχουν κανόνες όταν οι κόσμοι είναι διαφορετικοί..

φιλιά!

Emperor είπε...

Φιλιά Anael... Καλό ξημέρωμα...

Ανώνυμος είπε...

...Στον δικο μου κοσμο...ολοι ειναι ευπροσδεκτοι να μπουν...
...Στον δικο μου κοσμο..το εισητηριο για να με προσεγγισουν ειναι η ευγενεια......
...Στον δικο μου κοσμο...ενας απο τους ξεχωριστους στην καρδια μου αντρες...χθες το βραδυ...μου χαρισε τον παραδεισο...................