Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Το μέλι...

Ποτέ δεν κατάλαβα αν το μέλι είναι γλυκό ή αν γλυκαίνει όταν το τρώω. Ποτέ δεν κατάλαβα αν ήταν πάντα εκεί για όλους ή όλοι το ανακάλυψαν επειδή το βρήκα εγώ, αν κυνηγάω εγώ το δικό τους μέλι ή αυτοί το δικό μου. Ποτέ δεν κατάλαβα αν υπάρχει επειδή το βρήκα ή υπάρχω επειδή το βρήκα. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πάντα γλυκαίνει όταν είμαι γλυκός και ποτέ δε με γλυκαίνει όταν είμαι πικρός. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το μέλι που βρήκα τελειώνει για μένα και για τους άλλους το ίδιο μέλι ποτέ. Ποτέ δεν κατάλαβα αν τελικά το μέλι αξίζει ή εγώ. Το μόνο που κατάλαβα είναι πως ένα βαρελάκι ποτέ δε με φτάνει γι'αυτό και θέλω πολλά για να μη με λείψει κανένα και για νά'χω πάντα. Και πως εγώ και τα μέλια μου είμαστε μέλι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: