Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Angel

Πόσο σύντομη μπορεί νά'ναι μια καληνύχτα? Και πόσο περιεχτική μπορεί νά'ναι? Πόσα μπορείς να πεις με μια καληνύχτα? Και σε ποιαν απ'όλες? Σε ποιους? Σε σένα π'αγάπησα και προτίμησες το θάνατο απ'την αγάπη μου? Σε σένα π'αγάπησα και φάνηκα ανάξιος να σε κρατήσω? Σε σένα που μ'αγάπησες και φάνηκα πολύ λίγος για την αγάπη σου? Ή μήπως σε σένα που δεν ξέρω καν αλλά πονάς για μια αγάπη που σε πρόδωσε? Ή σε σένα που δεν ξέρεις καν πώς είναι να σ'αγαπάνε γιατί κανείς δε σ'αγάπησε, ούτε καν οι γονείς σου? Ή σε σένα που ποτέ δεν γνώρισες γονείς? Μήπως σε σένα που απόψε είναι η τελευταία σου νύχτα γιατί απλά ποτέ δεν θα ξαναξημερώσει? Τι να πω? Ότι λυπάμαι που είμαι τόσο απάνθρωπος που σ'άφησα να πεθάνεις από Aids, απ'την πείνα, απ'τη δίψα, από πυρετό? Ή μήπως σε σένα που με την αγάπη σου και τη γλυκύτητα της ψυχής σου με κάνεις να ξεχνάω πόσο τιποτένιος είμαι? Με κάνεις να νοιώθω τόσο ανθρώπινος και τόσο ευτυχισμένος. Σε σένα λοιπόν. Μα ακόμα δεν ήρθες. Κι'ας σε περιμένω. Πώς θα μ'ακούσεις? Κι'αν θέλω να πω σ'όλους? Και πώς θα το πώ? Και τι να πώ? Και πώς θα μ'ακούσετε? Όχι, απόψε δεν θα πω το Σ'αγαπώ, ούτε σ'εσένα π'αγάπησα ούτε σε σένα που θ'αγαπήσω. Απόψε απλά θα αφήσω την καρδιά μου να τυλίξει με το αίμα της την καληνύχτα μου, να της δώσει παλμό, να την κάνει ζωντανή και να σφύζει από την αγάπη που έχει η ίδια η καρδιά μου μέσα της. Την αγάπη, την ευαισθησία, τη συμπόνοια, τη θλίψη, την αλληλεγγύη, την ανθρωπιά. Όσο λίγη κι'αν είναι, όσο μικρός κι'αν είμαι. Και θα κοιτάξω στ'αστέρια, στο φεγγάρι, στον ουρανό, στο σύμπαν, θα την κάνω κομμάτια, και την καρδιά μου και την καληνύχτα μου και θα τη δώσω στους αγγέλους να την πάνε σ'όλη τη γη, σ'όλους όσους έχουν ανάγκη από μια καληνύχτα, είτε ακόμα μια καληνύχτα, είτε την τελευταία καληνύχτα. Λίγο πριν πάω για ύπνο. Γιατί ο ύπνος είναι θάνατος. Και το ξύπνημα είναι Ανάσταση. Και θέλω αύριο με το καλό, όταν ξυπνήσω να νοιώθω ζωντανός ξέροντας πως απόψε εσύ κι'εσύ κι'εσύ και όλοι με είχατε πραγματικά κοντά σας, όπως ήθελα και γω κάποτε κάποιον κοντά μου. Όπως θέλω και τώρα. Έναν άγγελο, ή και μια μάγισσα δεν έχει σημασία. Φτάνει να είναι κοντά μου για να είναι μαζί μου κοντά σου. Γιατί απόψε δεν είμαι μόνος. Έχω εσένα, και σένα, και σένα. Γιατί η αγάπη κι'η ψυχή κι'η συμπόνοια ζουν όταν μοιράζονται. Απόψε λοιπόν θέλω να γίνω κομμάτια. Κι'αν είναι η τελευταία σου νύχτα πάρε το κομμάτι μου μαζί σου. Να γίνω άγγελος όπως και συ. Κι'αν δεν είναι έλα κοντά μου. Να γίνουμε άγγελοι μαζί. Καληνύχτα λοιπόν σε σένα, και σένα, και σένα. Καληνύχτα και σε μένα. Καληνύχτα άγγελε, μάγισσα κι'ότι άλλο είσαι. Γιατί η καληνύχτα είναι μια απλή λέξη. Η ψυχή τεράστια. Και τα δυο μαζί το σύμπαν. Καληνύχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: