Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Τα μπράβο της άγνοιας και της αβρότητας...

Η μετριότητα καταστρέφει τον πολιτισμό. Και η ευγένεια. Αλλοιώς δεν θα γέμιζε ο κόσμος με υποτιθέμενους επίδοξους καλλιτέχνες, ειδικά τραγουδιστές και ποιητές, ούτε με ερασιτέχνες δημοσίου θεάματος με αξιώσεις επαγγελματιών. Και το χειρότερο είναι πως όχι μόνο επιτρέπει στους μέτριους να δέχονται μπράβο ολκής που δεν αξίζουν αλλά επιτρέπει και στους άξιους να περιορίζονται στη μετριότητα αφού δε χρειάζεται να τελειοποιηθούν μιας και όσο και να προσπαθήσουν πάλι με μέτριους θα συνεργάζονται. Τσιτωμένος? Ναι. Κι'όχι επειδή δεν ήξερα καλά τα κομμάτια μου, που δεν τα ήξερα. Όχι επειδή εκτός απ'τους λίγους γνωστούς που ξέρουν από μουσική και μου είπαν όλα τα λάθη μας, βασικά μου τα επιβεβαίωσαν μιας και απ'τη μια τα ήξερα κι'απ'την άλλη εγώ τους προκάλεσα, οι υπόλοιποι έλεγαν 'συγχαρητήρια' και το εννοούσαν αφού δεν κατάλαβαν τίποτα, φτάνει που πήγαν σε συναυλία με έργα 'VERDI', αν και είμαι σίγουρος πως κάποιοι πίσω μας θα μας κατηγορούν, όπως γίνεται σ'όλες τις κοσμικές συρράξεις, πρώτα χαριεντίζομαι μαζί σου και κατηγορώ άλλον, και μετά χαριεντίζομαι μαζί του και κατηγορώ εσένα. Ούτε επειδή άσχετοι με το είδος, μεταξύ των οποίων και εγώ, όπως και ο πρόεδρος της δημοκρατίας μας και της υποτιθέμεης κυβέρνησής μας υποθέτω, χωρίς νά'μαι σίγουρος γι'αυτόν, απλά υπολογίζοντας λόγω καταβολής, σπουδών και ενασχόλησής του, ήταν εκεί λόγω 'κοινωνικών υποχρεώσεων' και μάλιστα δωρεάν. Περισσότερο απ'όλα τσιτώθηκα με μένα διότι στις καλές μου στιγμές είμαι καλύτερος, επιβεβαιωμένο από άλλους σχετικούς με το είδος, απ'τον τενόρο που πληρώθηκε για να σολάρει με άριες. Εκεί μου τη βίδωσε που αρκούμαι στη μετριότητά μου. Σ'όλα τα πεδία δράσεώς μου. Τελικά η ικανότητα με τη τεμπελιά είναι θανατηφόρος συνδυασμός. Κάτι σαν femme fatale ένα πράγμα. Απ'τις δεύτερες γλύτωσα οριστικά. Καιρός να ασχοληθώ με τις άλλες...

4 σχόλια:

Levina είπε...

Πολύ σκληρή κριτική !
Αν το έκανες με την καρδιά σου αυτό τόσο σκληρά λόγια δεν χωράνε και ας μην έδωσες το 100% των δυνατοτήτων σου, όλοι έχουμε τις καλές και τις κακές στιγμές μας, εξακριβωμένο αυτό και μπορεί να μας εγκαταλείψουν οι ικανότητες μας την στιγμή ακριβώς που τις έχουμε ανάγκη ή να κάνουμε την ‘’πατάτα’’ που θα μας συνοδεύει για χρόνια ….
Η ευγένεια καλέ μου Emperor δεν βλάπτει τον πολιτισμό, για μένα είναι πολιτισμός, η ψευτοευγένια, η ψευτοκουλτούρα, τα ψευτοτάχαμου, αυτά βλάπτουν και μάλιστα πολύ.
Όσο για τις μετριότητες που θέλουν να κατακτήσουν τον κόσμο ,δεν είναι μόνοι τους, πίσω από αυτούς βρίσκονται πάντα κάποιοι που τους προωθούν προς δικός τους όφελος πάντα . Γεμίσαμε από δαύτους και δεν μπορούμε να απολαύσουμε τίποτα όμορφο πια , που να μιλάει στην ψυχή μας.
Λίγα τα διαμαντάκια και χάνονται στον βούρκο.

Eσένα πάντως δεν σε φοβάμαι , ξέρεις τι θέλεις και πως να το αποκτήσεις.

Καλή σου μέρα Αυτοκράτωρα, να είσαι καλά.

Emperor είπε...

Αγαπημένη Λεβίνα...

Μόνο αυτά που έκανες με την καρδιά σου τα κρίνεις αυστηρά και δίκαια. Γιατί αυτά σ'ενδιαφέρουν. Τα υπόλοιπα δεν σ'ενδιαφέρουν έτσι κι'αλλοιώς (άποψή μου, εννοείται).

Όλα αυτά τα ψευτο- που αναφέρεις είναι κι'αυτό το χωρίς ψευτο- που αναφέρω. Τα ψευτό φαίνεται πως πήραν τη μορφή των μη ψευτό στο σημερινό κόσμο.

Για τις μετριότητες θα αναφερθώ μάλλον σ'άλλο ποστ. Όσο για τα διαμαντάκια, ούτε στο βούρκο δεν χάνονται. Και χωρίς να σε ξέρω καλά, βλέποντας κάποιες απ'τις αναρτήσεις σου, ειδικά την τελευταία που σχολίασα και φάνηκε πόσο ανιδιοτελής είσαι βάζοντας εργασίες άλλων και όχι μόνο τις δικές σου και προβάλλοντας τον δάσκαλό σου (αν κατάλαβα καλά), είμαι σίγουρος πως είσαι ένα διαμαντάκι που θα μεγαλώσει και θα δώσει αξία ακόμη και στο βούρκο.

Σε φιλώ. Καλό απόγευμα...

mahler76 είπε...

είσαι τραγουδιστής όπερας????

Emperor είπε...

Mahler76 είμαι ερασιτέχνης άρα τραγουδάω ότι μ'αρέσει. Όμως ναι, είμαι τενόρος (παλιά με ψηλό ρε και μου φώναζαν χαϊδευτικά 'Παβαρόττι'), έκανα φωνητικά κλασσικού τραγουδιού, τραγουδάω άριες και χορωδιακά, ρεμπέτικο και έντεχνο, και καπνίζω και 1μισυ πακέτο Marlboro, άρα τώρα, ακόμα κι'αν δηλώσω ότι είμαι, έχω ξεπέσει φωνητικά.