Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Θέλω να ζήσεις...


Γιατί να σταματήσεις πριν το τέλος απ'τη στιγμή που άρχισες? Ακόμα κι'αν το τέλος είναι άσχημο? Και γιατί να είναι άσχημο? Κι'αν το ασχημίζουν άλλοι, γιατί να τους έχεις μαζί σου μέχρι το τέλος? Η αρχή είναι δική σου απόφαση. Και το τέλος είναι δική σου νίκη ή ήττα. Αν θες να είσαι μαζί μου θα είσαι όπως το θέλω εγώ. Αν θες να είμαι μαζί σου πρέπει να με ρωτήσεις αν το θέλω. Και θέλω να είμαι μαζί σου για να νικήσουμε, έστω κι'αν ηττηθούμε. Όχι για να ηττηθώ. Τολμώ. Τολμάς? Δώσε μου το χέρι σου. Πιάσε το χέρι μου. Έλα. Αλλοιώς φύγε. Δεν θέλω η έννοια σου να με σκοτώσει. Αρκεί που θα πεθάνεις εσύ. Κάποιος πρέπει να ζήσει. Και δε με πειράζει αν θα πεθάνω για να ζήσεις. Με ενοχλεί που θες να πεθάνεις και να με πάρεις μαζί σου. Με ενοχλεί που δεν θες να παλέψεις για τη νίκη. Και η αγάπη ξέρει μόνο να νικά. Κι'ας πεθαίνει. Πάντα ζει. Θέλω να ζήσω. Θέλω να ζήσεις. Ζήσε. Είμαι εδώ. Ζωντανός και δυνατός. Για σένα. Για μένα. Για μας... Καληνύχτα...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Για σένα. Για μένα. Για μας..."
κρατάω αυτό..

Anael

Emperor είπε...

Κράτησέ το... Αξίζει...