Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Όταν γυρίσω θα τους γαμήσω - Βασίλης Παπακωνσταντίνου



Έχω βαρεθεί ν'ακούω. Έχω βαρεθεί να μη βλέπω. Γι'αυτό και πλέον αποφεύγω να μιλάω. Και να γράφω. Γιατί κανείς δεν ακούει. Κανείς δεν κάνει. Κανείς δεν θέλει να κάνει. Είναι πιο εύκολο να μιλάει, να κρίνει, να κατηγορεί, να καταδικάζει. Κι'έχω βαρεθεί να είμαι ακόμα ένας χαμένος κλαψομούνης άνθρωπος που μιλά Ελληνικά. Γιατί οι Έλληνες, οι πραγματικοί Έλληνες, πολεμάνε. Κι'όχι απ'τον καναπέ...

Ευτυχώς το πατριωτικό μου, που με κάνει να βλέπω πόσο σκάρτοι είμαστε, με πιάνει μόνο κάτι μέρες σαν κι'αυτή. Που να τρέχω τώρα να πετάω τον καναπέ, την τηλεόραση, το λάπτοπ κι'άλλα τέτοια για να πολεμήσω. Άσε που όταν πολεμάς δεν έχεις χρόνο για να πηδήξεις (ναι, ξέρω, έτσι κι'αλλοιώς λίγοι πηδάνε αλλά τουλάχιστο ζούνε μια ψευδαίσθηση πως οι άλλες φταίνει κι'έχουν μιαν ελπίδα πως η επόμενη θά'ναι καλύτερη, όπως την θέλουν και θα τους εκτιμήσει δεόντος)...

Κι'αν δεν πιάσατε το μήνυμα πείτε μου το. Σημαίνει κάτι πάει λάθος. Είτε με μένα, είτε με σας, είτε μ'όλους μας...

Χρόνια Πολλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: