Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Περαστικός...




Το ξέρεις... Δεν έχει σημασία τι λες ή τι λέω. Είναι τι νοιώθεις και τι νοιώθω το σημαντικό. Τι σημασία έχει αν μου λες την αλήθεια όταν νοιώθω πως μου λες ψέματα. Τι σημασία έχει αν μου λες πως με νοιάζεσαι και με νοιάζεσαι όταν νοιώθω πως μ'έχεις ανάγκη. Τι σημασία έχει αν μ'αγαπάς όταν νοιώθω πως με πνίγεις. Τι σημασία έχει αν σε θέλω, σε ποθώ, όταν νοιώθω πως παίζεις μαζί μου. Τι σημασία έχει αν σ'απογειώνω όταν τ'αποφεύγεις. Τι σημασία έχει αν θέλεις να με γνωρίσεις όσο κι'εγώ όταν είσαι και συ όπως κι'εμένα. Τι σημασία έχει τι νοιώθω για σένα όταν εσύ νοιώθεις πως γίναμε δυο ξένοι. Τι σημασία έχει αν πονάς όταν εγώ πεθαίνω. Τι σημασία έχει το τι θέλαμε και τι νοιώθαμε όταν το χαλάσαμε. Τι σημασία έχει για ποιαν γράφτηκε αυτό. Σκέψου. Ίσως νά'ναι για σένα από μένα ή κάποιον άλλο, ίσως για κάποια άλλη και άγγιξε και σένα. Σημασία έχει εσύ τι νοιώθεις και γιατί. Εγώ ή ο άλλος είμαστε περαστικοί. Όπως τα σύννεφα και τις καταιγίδες. Δεν υπάρχει κοιλάδα ή βουνό να μας σταματήσει. Μόνο ο ουρανός...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και για τον ουρανό...δεν είμαι σίγουρη αν θα μπορέσει να μας σταματήσει!

Καλημερα

nefelokokkugia είπε...

Ούτε ο ουράνος αγαπητοί μου. Ο εαυτός μας, μόνο. Αυτός και οι φοβίες του.
Καλημέρα Αυτοκράτορά μου

Ανώνυμος είπε...

Oλοι περαστικοι ειμαστε.Σημασια εχει το αποτυπωμα που αφηνουμε στο διαβα μας στην καρδια και το νου του αλλου.. Σημασια εχει να βρουμε τον τροπο και το σημειο συναντησης κατω απο ανεφελο ουρανο και στον ηλιο.Θελουμε???...(με αγαπη Κατ.)

Emperor είπε...

Κούλα... Αν πάψει να υπάρχει... Καλημέρα...

Emperor είπε...

Νεφελοκοκκυγία στο συγκεκριμένο θέμα θά'ταν καλά να μας σταμαστούσαν έστω κι'οι φοβίες μας. Τις ξεπεράσαμε κι'αυτές... Καλημέρα...

Emperor είπε...

Αγαπημένη Κατ. θέλουμε. Το θέμα είναι το πόσο το θέλουμε και πόσο θέλουμε... Καλημέρα...