Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Μη με ρωτάς...



Με ρωτάνε τι είναι η αληθινή αγάπη. Τους λέω. Δεν την αντιλαμβάνονται. Δεν είναι κάτι που έχουν νοιώσει. Μου λένε γι'αυτά που νοιώθουν. Τους εξηγώ γιατί είναι λάθος. Το καταλαμβαίνουν. Συνεχίζουν να το νοιώθουν. Ή πλέον νοιώθουν θυμό που ξεγελάστηκαν, που τους εκμεταλλεύτηκαν, που δεν αγαπάνε αληθινά και τους είπα την αλήθεια, που τους σκότωσα το παραμύθι...

Μου λένε 'Σ'αγαπώ'. Γελάω. Δεν είναι κάτι που θέλω ν'ακούω. Κι'ας μ'αρέσει. Γιατί ξέρω. Ξέρω πόσα σ'αγαπώ που άκουσα ήταν ψέμα, ξέρω τι σημαίνει το 'Σ'αγαπώ' για κάποιον που δεν ξέρει ν'αγαπά... Κοίταξε στον καθρέφτη. Χαμογέλασε. Νοιώθεις καλύτερα. Πες 'Είμαι ευτυχισμένος' χαμογελαστά. Νοιώθεις καλύτερα. Πες 'Είμαι καλά' χαμογελαστά. Νοιώθεις καλύτερα. Πες 'Σ'αγαπώ'. Νοιώθεις καλύτερα? Πάρε με τηλέφωνο. Πες μου 'Σ'αγαπώ'. Νοιώθεις καλύτερα. Μ'αγαπάς? Τώρα ναι...

Τι σημασία έχει τι είναι η αγάπη? Τι σημασία έχει τι είναι ο έρωτας? Θες να μάθεις να ξεχωρίζεις αν είναι αλήθεια η ψευδαίσθηση? Τι σημασία έχει? Εσύ θες να νοιώσεις. Νοιώσε λοιπόν. Γίνε ευτυχισμένη. Μέχρι να πονέσεις. Πόνεσε. Όσο αντέχεις. Τι κι'αν δεν ξέρεις? Νοιώθεις. Άρα ζεις. Κι'αυτό είναι αρκετό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: