Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Μαύρα Πρόβατα...



Οι επιτυχημένοι ενδιαφέρονται μόνο για τον εαυτό τους και κάνουν ευτυχισμένους όσους τους βοηθάνε να πετύχουν. Οι αποτυχημένοι ενδιαφέρονται για όλους τους άλλους και κάνουν δυστυχισμένο τον εαυτό τους...

Μια αγαπημένη μου φράση, που χρησιμοποιώ πάρα πολύ, είναι η 'Δε μπορώ να καταλάβω πώς όλοι θέλουν το καλό μου αλλά εγώ μόνο καλό δε βλέπω'. Κάποτε αυτό το χαζό μυαλό σκέφτεται τι αλήθεια συμβαίνει με τα θέλω των άλλων. Απ'τον καιρό λοιπόν που γεννιέται ο άνθρωπος, εκτός από λίγους μήνες στην αρχή που είναι μόνο μαμά, κακά και νάνι, οι πιο ευτυχισμένες στιγμές στη ζωή του, όλοι θέλουν απ'αυτόν. Θέλουν να είναι φρόνιμος, να μην κάνει ζημιές, να τρώει το φαγητό του, να διαβάζει, να προσέχει να μην κτυπήσει, να μη δέρνει τους συνομήλικούς του, να είναι καλός μαθητής, να περάσει στο πανεπιστήμιο, να πάρει το δίπλωμά του, να βρει μια καλή δουλειά με πολλά λεφτά, να βρει μια καλή γυναίκα, να την αγαπά, να κάνει παιδιά, να είναι καλός άνθρωπος, να τον σέβονται και να τον εκτιμούν, να βγάλει ασπροπρόσωπους τους γονείς του, την οικογένειά του, τους διευθυντές του. Και όλοι αυτοί, για να του πουν 'Μπράβο' του δίνουν οδηγίες, επιθυμίες, διαταγές που πρέπει να τις ακολουθήσει πιστά. Κάποτε χρησιμοποιούν και βία, όχι μόνο απειλές ή σωματική βία, αλλά και κλάματα, θλίψη, φράσεις όπως 'Αφού σ'αγαπώ, δεν θα μου το κάνεις?' ή ακόμα χειρότερα 'Πώς λες ότι μ'αγαπάς αφού δεν το κάνεις?' και άλλα πολλά. Και αν τολμήσει να πει 'Σόρρυ, δεν το κάνω' ή να χυδαιολογήσει λίγο λέγοντας 'Στ'αρχίδια μου, δεν το κάνω' ή 'Δε γαμιέσαι λέω εγώ', φράσεις που δείχνουν έκρηξη θυμού περισσότερο παρά παλιοχαρακτήρα, βεβαιώνοντας πως έχει φτάσει κοντά στα όρια, τότε όλα, μα όλα τα καλά που έχει κάνει μέχρι τότε πάνε στράφι. Κι'ύστερα σου λένε πως είσαι είσαι εγωιστής, άσπλαχνος, απάνθρωπος. Το χειρότερο? Με τόσα δισεκατομμύρια γύρω σου να είναι έτσι, μπαίνεις και συ στο κοπάδι. Ως μαύρο πρόβατο, εννοείται. Στο κάτω κάτω όλοι θέλουν από σένα, είται για να δώσουν, είτε και χωρίς να δώσουν, μόνο να πάρουν. Πάρε και συ κάτι χωρίς να δώσεις...

Πάω να κάνω και γω καμιά δουλίτσα... Για μένα...

2 σχόλια:

nefelokokkugia είπε...

Αγαπητέ αυτοκράτορα, δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα. Όλοι θέλουν το καλό μας. Τωρα, εμάς γιατί αυτό το καλό δεν μας κάνει καλό?... Πονεμένη ιστορία.
Δεν γαμιούντε όλοι, λέω εγώ?

Emperor είπε...

Πολλές φορές αυτοί είναι το πρόβλημα αγαπητή μου Νεφελοκοκκουγία (πώς σκέφτηκες αυτό θα με τρελλάνεις, άσε που δεν ξέρω καν τι σημαίνει). Οι αγάμητοι και οι κακογαμημέμοι. :-)