Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Λιγότερο από μια βδομάδα...



Ήδη στροβιλίζουν στο μυαλό μου σκέψεις και λόγια για το τελευταίο ποστ του χρόνου. Ποστ που σκιαγραφεί μια ολόκληρη χρονιά, μια ολόκληρη ζωή, ένα χαρακτήρα, εμένα. Σχέσεις, σκέψεις, αισθήματα, λάθη, πράξεις. Ένα ποστ αυτοέκθεσης. Ένα ποστ που θα προβληματίσει πολλούς που θα δουν τη ζωή τους να φαίνεται μέσα, απλά επειδή κάποια σημεία είναι κοινά, ή επειδή πρωταγωνίστησαν σε κάποιες στιγμές μου. Ένα ποστ που πραγματικά θα οριοθετήσει το μέλλον μου. Ένα ποστ που θα κλείσει ακόμα ένα κύκλο μου, ακόμα μια εποχή. Ένα ποστ που ίσως δώσει απαντήσεις σ'αυτούς που συνέχεια ρωτάνε και ίσως δημιουργήσει ερωτήματα σ'αυτούς που ήδη συμπέραναν. Ένα ποστ που ίσως περάσει απαρατήρητο ή ίσως σημαδέψει. Αλλά στο κάτω κάτω, έτσι είμαστε εμείς οι άνθρωποι. Άλλοι σημαδεύουμε τις ζωές κάποιων για πάντα, άλλοι περνάμε απαρατήρητοι κι'άλλοι απλά αξίζουμε όσο μια στιγμή γέλιου, ευχαρίστησης, ηδονής, που μπορεί να θυμάσαι για πάντα αλλά ποτέ δε νοσταλγείς. Μπορεί να μην ξέρει κανείς το τέλος, αλλά είναι εκεί. Και δεν έχει σημασία πόσο γρήγορα κινείσαι προς αυτό. Όταν έρθει η ώρα θα σε βρει. Όπως ο νέος χρόνος. Όπως η νέα ζωή. Όπως ο νέος εσύ. Όπως εγώ...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...ενα ποστ ψυχογραφημα λοιπον...συσσωρευμενες εμπειριες σκεψεων...γεγονοτων...
..ενα ερωτημα δικο μου ειναι,αραγε απο τι προκυπτει αυτο ως επιθυμια η ως επιλογη....

Ανώνυμος είπε...

θα ζηλέψω πολύ αν καταφέρεις να γράψεις ένα τέτοιο post,σχεδόν ανυπομονώ όμως. μακάρι να μπορούσα κι εγώ, αλλά δε νομίζω πως έχω τη δύναμη, γι' αυτό δίνω κάθε φορά κι από λίγο..

υγ πάντα πίστευα πως κανείς δεν περνάει απ' τη ζωή μας χωρίς λόγο, ένα μικρό ή μεγάλο ρόλο τον παίζουν όλοι..

Emperor είπε...

Ανώνυμε σίγουρα επιλογή που βασίζεται στην κάθαρση μάλλον. Η αυτοέκθεση με κίνδυνο να παρεξηγηθείς, να μισηθείς, να απορριφθείς αυτό έχει σκοπό. Και φυσικά να βγεις ακόμα πιο δυνατός. Αν και κάποιες φορές βγαίνεις χειρότερος γιατί δεν αντέχεις την κριτική.

Emperor είπε...

Lali τίποτα στη ζωή μας δεν είναι τυχαίο. Ειδικά τα κακά, οι αναποδιές και οι αποτυχίες. Το θέμα είναι πώς τις διαχειριζόμαστε. Και μη ζηλεύεις. Μπορείς. Κι'αν δεν θες να εκτεθείς απλά γράψε σε μια σελίδα word. Απ'εκεί και πέρα είναι όπως τους αυτόχειρες. Πολλοί τους κατακρίνουν αλλά κανείς δεν σκέφτεται το θάρρος τους. Εν πάσει περιπτώσει, δεν θά'ναι και τόσο σπουδαίο όσο αφήνεται να φανεί. Μια μικρή ανασκόπηση κι'αυτοπροβολή είναι. Όσα δεν τολμώ να πω κατ'ιδίαν. Ρισκάρω λόγω ατολμίας.