Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Φίλε-η Admin

23 Απριλίου κλείνω 2 χρόνια εδώ. Σκέφτομαι για μια έκπληξη αλλά μάλλον θα φύγει κι’απ’το μυαλό μου και δεν θα την κάνω πραγματικότητα. Άσε που πάντα μπορεί να την κάνω. Αλλά αυτό είναι άσχετο. 2 χρόνια λοιπόν και μόλις πέρυσι το Γεννάρη ανακάλυψα πως κάποιοι βλέπουν τι γίνεται στη γειτονιά. Κάποιοι απ’την Athens Voice εννοώ. Κι’αυτό το ανακάλυψα μετά απ’τη μαλακία που έκανα – όχι, δεν το μετάνοιωσα, μα καθόλου λέμε - επειδή κάποιοι μου τη βίδωσαν με τα ανώνυμα σχόλιά τους και ανέβασα 5-6 ποστ μου με την ίδια ημερομηνία η οποία ήταν ένα μήνα μετά και έτσι ήταν πάντα πρώτα στη λίστα ανάρτησης. Έτσι αναγκάστηκαν να μου στείλουν pm (personal message), πολύ ευγενικό σε αντίθεση με κάποιους άλλους, για να μου πουν να κόψω τις μαλακίες. Και το εκτίμησα, όχι μόνο γιατί μου έστειλαν πμ (προσωπικό μήνυμα, τό’παμε, καμιά σχέση με το π.μ. της Ράνιας), αλλά και διότι ήταν ευγενικοί, ενώ μπορούσαν κάλλιστα να με διαγράψουν και να μου κατεβάσουν τα ποστ.

Ολόκληρο το κείμενο ΕΔΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: