Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2019

Ομίχλη...



Κάποιες σκέψεις τριγυρνούσαν απόψε στο μυαλό μου. Όπως αυτή ας πούμε 'Που εισαι δασκαλε μου τι κανεις,??Γιατι να ησουν τοσο μπροστα? Πρεπει να γραψεις σε βιβλιο αυτα που ελεγες...(μήνυμα 'μαθητή' του Αυτοκράτορα, 25χρονου με μεταπτυχιακό)'. Ή όπως το πόσο παραξενεύτηκαν κάποιοι πριν 3μισυ χρόνια που είδαν το όνομά μου στην λίστα των παραιτηθέντων (ελάχιστοι ήξεραν πως είχα ετοιμάσει επιστολή με την παραίτησή μου στις 6 του προηγούμενου Δεκέμβρη αλλά δεν μ'άφησαν να την παραδώσω αυτοί οι ελάχιστοι καλοί μου φίλοι) και μ'έπαιρναν τηλέφωνο σχεδόν σοκαρισμένοι... Ή όπως μια λαϊκή παροιμία που λέει 'το νινί σέρνει καράβι' και ο Αυτοκράτορας συμπλήρωνε 'αν είναι στεγνό, ενώ αν το υγράνεις σέρνεται πίσω σου'... Και πολλές άλλες... Όταν γίνει η αρχή τότε εύκολα μπορεί να υπάρξει συνέχεια... Και ο άνθρωπος μπορεί να κάνει πολλά. Πάρα πολλά. Όχι τα πάντα, επειδή δεν είναι ο Θεός, αλλά πάρα πολλά και ειδικά πάρα πολλά 'κακά'. Καληνύχτα μας...






Δεν υπάρχουν σχόλια: