Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Am I back?

Πάντα διερωτούμαι και μάλλον θα διερωτούμαι για πάντα. Οι καλλιτέχνες, ότι κι'αν είναι αυτοί, τραγουδιστές, συνθέτες, ζωγράφοι, συγγραφείς, ποιητές κλπ, γίνονται σπουδαίοι λόγω περίσσιου και τεράστιου ταλέντου ή λόγω τεράστιων κενών και προβλημάτων στην ψυχοσύνθεσή τους και στην πνευματικότητά τους? Μάλλον συνδυασμός (αλλοιώς δεν εξηγείται γιατί όλοι σχεδόν οι μεγάλοι καλλιτέχνες είναι προβληματικά άτομα ενώ όλα τα προβληματικά άτομα δεν είναι καλλιτέχνες, εξαιρώντας απ'την κατηγορία τους κατ'επιλογήν βλάκες).

Υ.Γ. Πέρασα πάρα πολύ ωραία. Λέω να το συνεχίσω νοητικά (τουτέστιν ονειροπολώντας και απέχοντας κάπως απ'τα κοινά. Τι λέτε?)...

7 σχόλια:

Levina είπε...

πρώτα ΚΑΛΗΜΕΡΑ και ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ...

μετά....χωρίς μια ΄΄΄τρικυμία εν κρανίω ΄΄΄ δουλειά δεν γίνεται και οι μεγάλοι και οι μικροί κάτι έχουν που ακόμα δεν το έχει βρει η επιστήμη.

και τέλος........
και απο τα κοινά και απο τα σύνθετα να απέχεις και να συνεχίσεις να ονειροπωλείς....μόνο πρόσεξέ το αυτό το τελευταίο λιγάκι όταν οδηγείς!!!

nefelokokkugia είπε...

Καλημέρα Αυτοκράτορά μου,
Σε σκεφτόμουν χτες και αναρωτιόμουν αν γύρισες.
Keep dreaming...
Φιλί

Emperor είπε...

Levina Καλησπέρα! Είμαι εδώ (ακόμα κι'όταν οδηγώ)! :)

Emperor είπε...

Nefelokokkygia μόνο χθες με σκεφτόσουνα? Τστστστστσ... Φιλί! :)

Ειρήνη είπε...

Οι διακοπές είναι πάντα καλές, ακόμη και οι νοητές. Οπότε να τις συνεχίσεις.

Την καλησπέρα μου.

Emperor είπε...

Τότε όμως παύουν να είναι διακοπές Ειρήνη γλυκειά μου. Και θα θέλω διακοπές.

Φιλιά! :)

nefelokokkugia είπε...

Συνέχεια Αυτοκράτορά μου. Αμφιβάλεις?
Τστστστσ...Φιλί