Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Ωραία μέρα...



Υπέροχη ηλιόλουστη χειμερινή μέρα. Η φύση ολοπράσινη. Ψάχνω μέσα στους αγρούς να δω την πρώτη αμυγδαλιά ανθισμένη. Περιμένω ν'ανέβει η θερμοκρασία στους 20 περίπου για να ξεκινήσω τις εκδρομές με τη μηχανή. Κάθε τέτοια μέρα ακούω μέσα μου αυτό το τραγούδι. Έλα όμως που για να μπορώ ν'απολαμβάνω τη ζωή μου όπως την έχω κτίσει, με τις διακοπές μου, τα ταξίδια μου, τις εξόδους μου, τα γλέντια μου, τα θέλω μου, πρέπει να πάω. Ας ετοιμαστώ λοιπόν. Η ωραία μέρα και το χαμόγελο είναι έτσι κι'αλλοιώς μέσα μας. Καλημέρα...

4 σχόλια:

nefelokokkugia είπε...

Kαλημέρα με χαμόγελο, Αυτοκράτορα.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα
Καλησπέρα
Καληνύχτα

Αισιόδοξε!
:))

Emperor είπε...

Νεφέλη Καλησπέρα! Με χαμόγελο σίγουρα! :)

Emperor είπε...

me:) Καλησπέρα, καληνύχτα, καλημέρα! Περισσότερο από σένα δε νομίζω. Τουλάχιστο φροντίζεις να σε βλέπω πάντα χαμογελαστή κι'αυτό μ'αρέσει! Φιλιά! :)