Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Σ αγαπώ καυλιάρα ερωμένη μου...

Εσείς οι γυναίκες λέτε το αγόρι μου, ο άνθρωπός μου, ο γκόμενός μου, ο άντρας μου, ο αρραβωνιαστικός μου, το αίσθημά μου, κι’εσείς οι άνδρες λέτε η γκόμενά μου, η αρραβωνιαστικιά μου, η γυναίκα μου, η κοπέλλα μου, το κορίτσι μου, το αίσθημά μου. Κανείς δε λέει η πουτάνα μου, η ερωμένη μου, η καύλα μου, η γαμιόλα μου, ούτε καμιά λέει ο γαμιάς μου, ο πουτσάς μου, ο εραστής μου, το πάθος μου. Και για όλους τους παράνομους δεσμούς μας, αλήθεια, αν ποτέ μιλήσουμε, ειδικά οι άντρες που μας αρέσει κάποτε να το περηφανευόμαστε ενώ οι γυναίκες μπορεί να μιλάνε περισσότερο μεταξύ τους για τα πηδήματά τους όταν είναι ελεύθερες αλλά όχι και τόσο όταν είναι σε δεσμό ή παντρεμένες, μιας και δεν είναι και το καλύτερο να λες ‘είμαι πουτάνα και πηδιέμαι με τον εραστή μου’ ανεξάρτητα απ’το τι πιστεύει η ίδια, αφού η κοινωνία, όσο κι’αν το αποδέχεται και το επιζητά, αυτό πιστεύει, πόσοι λοιπόν χρησιμοποιούμε εκφράσεις και λέξεις ‘ευγενικές’ που να υποδηλώνουν αίσθημα και μέλλον στη σχέση?

Ολόκληρο το κείμενο ΕΔΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: