Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Άλλα γι'αλλού τα ίδια πάντα...



http://thelastemperor-emperor.blogspot.com/2010/10/pavarotti-e-lucevan-le-stelle.html

Έψαχνα το πιο πάνω ποστ μου. Μου είχε κάνει εντύπωση πως όταν τ'ανέβασα 5-6 άτομα έπαψαν να με διαβάζουν εδώ κι'άλλα καμιά 10αριά με είχαν διαγράψει στο facebook. Γιατί το έψαχνα? Απλά γιατί μου ξανάρθε στο μυαλό αυτό. Πως η ζωή μας αξίζει σε χοντρές γραμμές όσο ένας οργασμός. Γι'αυτό και τον κυνηγάμε 'ασυναίσθητα'. Και ψάχνοντάς το, πέρασα πάνω από παλιά μου κείμενα. Και μου τόνισαν πόσο παλιός και ίδιος είμαι. Πόσο επαναλαμβάνομαι. Απ'τη μια καλό γιατί φαίνεται πως δεν άλλαξα καθόλου, άρα σταθερός σ'απόψεις και συναισθήματα και χαρακτήρα κι'αξίες, απ'την άλλη πόσο 'κολλημένος' είμαι. Δε λέω, αρκετοί μου λένε πως άλλαξα στη συμπεριφορά. Ίσως επειδή γέρασα όμως, λέω εγώ...

Όλοι θα παίξατε ηλεκτρονικά παιχνίδια. Όπως το farmville, το cityville, ακόμα και παιχνίδια που φτιάχνεις πόλεις και κάνεις πολέμους όπως το Ikariam. Περνά ευχάριστα η ώρα, δεν είναι? Λοιπόν περίπου έτσι περνά κι'η ζωή μας. Σα ρομποτάκια όπως έγραψα πάλι σε παλαιότερό μου ποστ, δουλεύουμε για να παίρνουμε λεφτά να τα ξοδεύουμε όπως μας επιβάλλει η σημερινή κοινωνία, κι'όχι για να ζούμε, κι'αυτό μπορείς να το δεις κι'απ'τις διαφημίσεις. Και τη 'ρουτίνα' αυτή τη διαταράζει δυσάρεστα κάποια ασθένεια ή κάποια αποτυχημένη σχέση, και τώρα και η ανεργία ή οι περικοπές, χωρίς όμως να την αλλάζει. Κάποιοι έχουν και λίγες περισσότερες έννοιες για τα παιδιά τους. Και ευχάριστα τη διαταράζει, αυτή τη 'ρουτίνα', μια αύξηση ή μια δουλειά αν βρούμε, κάτι καινούριο π'αγοράσαμε ή μας έκαναν δώρο, μια επιτυχία είτε σε τυχερά παιχνίδια είτε σε κάτι που περιμέναμε ή ακόμα περισσότερο μια επιτυχία των παιδιών αυτών που έχουν, και φυσικά μια επιτυχία σε μια σχέση, είτε εφήμερη, είτε μόνιμη. Και αυτό που μας κρατά σε καλή διάθεση είναι κυρίως το φλερτ και το 'ρίξιμο' μιας καινούριας γκόμενας (και για τις γυναίκες να τις ρίξει αυτός που θέλουν) και ενίοτε μια ψυχική ανάταση σε μια φίλη, ένα φίλο, ένα πονεμένο. Κάτι που θά'πρεπε νά'ναι το συνηθισμένο κι'όχι το σπάνιο. Έλα όμως που η λύπη κι'ο πόνος είναι συναισθήματα και τα συναισθήματα αλλάζουν ευκολότερα αν τα επηρεάσει το ένστικτό μας παρά η λογική μας. Κι'έλα που το ένστικτο του ζευγαρώματος είναι το κυρίαρχο απ'τη στιγμή που είμαστε χορτάτοι άρα δεν τίθεται θέμα επιβίωσης...

Με ρωτάνε τι έχω τώρα τελευταία. Κάποιοι λένε για καινούριο έρωτα, κάποιοι λένε για γκομενικές αποτυχίες. Στην ουσία, ακόμα κι'αυτά αν συμβαίνουν, είναι μέσα στο παιχνίδι. Άρα βασικά τίποτα δε μ'απασχολεί απ'αυτά. Και αυτό ίσως είναι το πρόβλημα. Πως τώρα που ηρέμησα αρκετά, μη δίνοντας σημασία σ'ότι με χαλά ή με φτιάχνει, ή τουλάχιστο ότι τόσο πολύ σημασία όπως παλιά, και αποδεχόμενος κάποιες πραγματικότητες, όπως το ότι τίποτα δεν αλλάζει ποτέ, κανείς δεν αλλάζει ποτέ, πάντα θα διοικούν και θα κυβερνούν όσοι εκμεταλλεύονται τις συγκυρίες άρα οι πιο άξιοι στο περιβάλλον που ζούμε όπου άξιος όχι ο φέροντας αξίαν αλλά ο σωστά εκμεταλλευόμενος την αξία του όποια κι'αν είναι, τις ευκαιρείες και τις συγκυρίες, το ότι κανείς δεν καταλαμβαίνει τι συμβαίνει γύρω του αλλά ούτε και μέσα του και πάντα φταίνε οι άλλοι γι'αυτό που του συμβαίνει, ακόμα και τ'άστρα κι'ο Θεός, έχω χάσει το ενδιαφέρον μου ακόμα και για φλερτ. Όχι τη συνήθεια του φλερτ. Το ενδιαφέρον για την έκβαση του αποτελέσματος. Ίσως επειδή είμαι απελπιστικά ήρεμος ή απελπιστικά πλήρης σε κάποιους τομείς, αυτούς που μου δημιουργούσαν το ενδιαφέρον για κάποια πράγματα, παρά την κενότητα σ'άλλους. Ίσως πάλι επειδή πλέον δεν περιμένω τίποτα και απλά 'σπαταλώ' τα χρόνια μου, όσα έχουν μείνει. Ίσως... Ποιος ξέρει... Ίσως τελικά είμαστε όλοι θύματα του εγώ μας. Ένα εγώ που το δημιουργήσαμε με τη 'σωστή' καθοδήγηση όλων αυτών που ήθελαν πάντα το καλό μας. Γονείς, δάσκαλοι, καθηγητές, εργοδότες, κοινωνία... Κι'έρχονται και Χριστούγεννα για κάποιους. Ναι, και για μας, αλλά για μας πάντα έρχονται. Για κάποιους όμως θά'ναι διαφορετικά. Και για κάποιους ίσως τελευταία. Έρχονται όμως... Έστω και με λάθος προσμονές και προσδοκίες. Ευτυχώς για κάποιους θά'ναι όμορφα. Ίσως επειδή κάποιος τους είπες 'Σ'αγαπώ', ίσως επειδή είπαν σε κάποιον 'Σ'αγαπώ', ίσως και για τα δυο. Παρ'όλα τα προβλήματα. Αλήθεια, για σένα?

8 σχόλια:

Λιακάδα ☼ είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω!
Και μια χαρα κι η καταχώρησή σου.
Προς τι ο χαμός και οι διαγραφές λοιπόν? Δε το καταλαβαίνω.
Αλλωστε είμαι της άποψης: "Σε όποιους αρέσουμε..."
Και επειδή θελω τελευταία να κάνω μια γενική θα βάλω και γω μια ανάρτηση για τους οργασμούς να ξεκαθαρίσει λιγάκι το τοπίο (οποιος δηλαδή αντέξει)
Αντε καλό μας βράδυ με πολλούς οργασμούς ψυχικούς, εγκεφαλικούς ή σαρκικούς... ;)

Levina είπε...

Ξεκινώντας απο την αρχή αυτών που γράφεις δεν καταλαβαίνω τις διαγραφές! Κάποιος που έχει διαβάσει δικά σου post ξέρει τι να περιμένει, σε τι ύφος και σε τι γραμμή!!
Άσε που τις περισσότερες φορές εμένα με κάνεις και γελάω καθώς διυλίζεις τον κώνωπα για να
φτάσεις στο συμπέρασμα πως...όλα μα όλα ένας οργασμός είναι!! Τι στο καλό, που θα ξαναβρώ τέτοια διατριβή για το απόλυτο τίποτα του μυαλού μου που συμπερασματικά μόνο το σεξ σκέφτεται??? Εμένα γιατί δε μου το λέει απλά και ξεκάθαρα να το λύσω το πρόβλημα και να μη το παλεύω με ένα σωρό άσχετα κουλά??????
:))

VERITA είπε...

Ένας οργασμός είναι κινητήριος δύναμη.Μην ξεχνάς πως όταν έχεις περάσει καλά ,είσαι γεμάτος ενέργεια,πιο αποδοτικός στη δουλειά σου,πιο απλόχερος στα συναισθήματα,λιγότερο μίζερος,πιο κοινωνικός,χωρίς ανασφάλειες,πιο θετικός..........................
να συνεχίσω?
Κάποιος είπε ότι οι γυναίκες καταλαβαίνουμε καλύτερα!! Ποιός?....ένας φίλος..... !! Μην τον αμφισβητήσουμε...

Emperor είπε...

Λιακάδα ίσως να με διέγραψαν επειδή ήταν ανοργασμικές/οι. Ποιος ξέρει...

Emperor είπε...

Αγαπημένη (κι'ελπίζω ακόμα χαμογελαστή) Levina ακόμα κι'ο FROYD είπε πως όταν για παράδειγμα ο άντρας σκάβει τη γη, το κάνει σαν αντικατάστατο του σεξ. Μη ξεχνάς πως στον παράδεισο οι πρωτόπλαστοι μόνο ρέμβαζαν και σέξαραν. Και ψάρευαν και μάζευαν καρπούς. Ούτε έσκαβαν, ούτε όργωναν. Τυχαία νόμισες τα συνδέω όλα? Απ'εκεί και πέρα σκέψου πόσα θα περνούσαν εύκολα αν αναζητούσαμε όλοι σ'όλα που κάναμε ικανοποίηση ισάξια του οργασμού. Όπως οι καλλιτέχνες...

Emperor είπε...

Verita γλυκειά μου οι γυναίκες ΔΕΝ καταλαμβαίνετε. Απλά νοιώθετε. : )

Λιακάδα ☼ είπε...

Θεωρώ παρακινδυνευμένο και βιαστικό ένα τέτοιο συμπέρασμα.

Από την άλλη αν σε νοιάζει τόσο πολύ η γνώμη των διαδικτυακών γνωστών και η αποδοχή τους φίλε μου οφείλω να ομολογήσω ότι έχεις θέμα...

Θα σου πρότεινα να εστιάσεις την προσοχή σου σε αυτούς που σε θέλουν για φίλο και να αφήσεις τους άλλους να πάνε στην ευχή του Θεού χωρίς γκρίνιες γυναικουλίστικες (ίδιον του καρκίνου)

Φιλιά και καλό βράδυ!

Emperor είπε...

Αγαπημένη Λιακάδα εννοείτε πως δεν έχω ΠΛΕΟΝ θέμα μ'αυτά! Καλό βράδυ! Χρόνια Πολλά! :)