Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Αποστάριστα

Axaliko, φίλε μου ψες σε γύρευα στο ΝΙΟΚ αλλά δεν σε βρήκα. Στο ξαναλέω είμαι πάρα πολύ καλά, άσχετα με τα ποστ μου. Το ‘Απόδραση’ ήταν το κείμενο που έστειλα στο διαγωνισμό 1η του Δεκέμβρη. Αρκετά θυμωμένος είμαι, ως συνήθως, κυρίως με μένα, αλλά αυτό είναι συνηθισμένο. Και δε μ’απαγορεύει να λειτουργώ φυσιολογικά, γελώντας και φλερτάροντας όταν νοιώθω έτσι. Να φανταστείς σήμερα μέχρι και μια φίλη με χίλιες σκοτούρες βοήθησα να νοιώσει καλύτερα συμβουλεύοντάς την και ανακουφίζοντάς την (και φλερτάροντάς την, εννοείται). Όσο για τα παιδιά, θ’ανεβάσω ποστ, αν και νομίζω σ’ένα απ’τα πάρακάτω λέω αρκετά. Αλλά προς το παρών, αν αποφασίσω να κάνω, ακόμα μπορώ (νομίζω τουλάχιστο). Σ’ευχαριστώ πάντως πάρα πολύ. Έδειξες τι άνθρωπος είσαι. Αλλά στο λέω. Εκτός του ότι είμαι είτε πολύ δειλός για να αυτοκτονήσω (που πιθανόν να φοβάσαι ότι θα κάνω) είτε πολύ περίεργος να δω τη συνέχεια της ζωής μου, κακό σκυλί ψόφο δεν έχει λένε στο χωριό μου.




Όσο γι’αυτό το ποστ με όλα τα αποστάριστά μου, σκεφτόμουνα να το κάνω κομμάτια. Νά’χετε κάτι κάθε μέρα. Μετάνοιωσα. Όποιος θέλει θα το διαβάσει έτσι κι’αλλοιώς. Η σειρά είναι με βάση την κατάταξη στο blogging file μου (ναι, μετά το yupi πάντα τα γράφω στην word πρώτα και έχω αρχείο), άρα όχι με χρονολογική σειρά. Είναι ποστς που ξεκίνησα, είτε έχοντας την ιδέα για το τι θα γράψω αλλά έμειναν στις 3 γραμμές, είτε μισά. Ακόμα και με το ωροσκόπιό μου θα ασχολούμουν. Αν μού’φυγε και δημοσίευσα κάτι ξανά απολογούμαι. Το πιο πρόσφατο είναι του περασμένου Σαββάτου. Τώρα έχω εμπνεύσεις για άλλα. Θα δούμε. Σας φιλώ...



Υ.Γ. Δεν ξέρω γιατί ακόμα... Αλλά ναι, κάποτε τραβάω κάτι στα άκρα, όσο δεν πάει άλλο. Ίσως για να δω πόσο αντέχει, πόσο αξίζει, που είναι τα άκρα, αν υπάρχουν άκρα. Ίσως για να τελειώνει γρηγορότερα και να κάνει τόπο στο νέο που θά’ρθει. Κι’ας μην το περιμένω...



- One night stand, fuck, whatever…



Το ποστ της μικρής Suzie, ή πως τη λένε στ’αλήθεια, με προβλημάτισε αρκετά. Τό’πα παλιά, πως ήταν στη σκέψη μου να ανεβάσω ένα ποστ για τη ξεπέτα,
 
 
Το υπόλοιπο κείμενο ΕΔΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: